۱۷ بهمن ۱۳۸۶

جی پی اس کوهها

جی پی اس کوهها




هرگونه استفاده با ذکر منبع بلامانع می باشد. .......................


نكته1-  
در صورت بروز مشكل در دانلود فايلها بدلايلي نظير فيلترينگ،  مي توانيد از طريق ايميل درخواست فايلهاي مورد نياز خود را نمائيد تا در اسرع وقت آنها را برايتان ارسال كنيم.


نکته2-
در صورت تمایل می توانید مسیرهای ثبت شده خود را با نام خودتان در وبلاگ کوه قاف قرار دهید.
هدف از این کار گردآوری مجموعه ای از مسیرهای ثبت شده در طبیعت، بخصوص کوه ها و شاید کمک به رشد فرهنگ استفاده از جی پی اس می باشد.
خواهشمندم در ارسال مسیرها به نکات زیر توجه نمائید:
1. مشخصات فرستنده: نام و نام خانوادگی، آدرس ایمیل یا وبلاگ و يا سایت
2. مشخصات مسیر: نام منطقه، کویر، جنگل، رشته کوه، قله، مبدا علامت گذاری و مقصد
3. نوع جی پی اس که مسیر با آن ثبت شده
4. مسیرها پس از دريافت به فرمت gpx در اختيار قرار خواهند گرفت و نرم افزار آنرا مي توانيد از سايت www.gpstm.com  و یا مپ سورس www8.garmin.com به طور رايگان دانلود نمائيد.
ضمنا مسئولیت هرگونه اشتباه در ثبت مسیرها بر عهده شخص ثبت کننده مسیر می باشد.
آدرس ایمیل جهت ارسال فایلها



-------------------
دانلود فایل مپ سورس www8.garmin.com
دانلود فایل جی پی اس ترک میکر www.gpstm.com

۸ نظر:

ناشناس گفت...

این فایلها روی GPS من نصب نمیشه. مدل GPS هم گارمین مدل ویستا HCX است.

ناشناس گفت...

سلام
آيا فايل مپ سورس رو رو دستگاهت نصب كرده اي؟

ناشناس گفت...

سلام به دوستان عزیز،تنها مشکلی که شما عزیزان با آم روبرو هستید نگارش نرم افزار ارتباطی مپ سورس شماست که می بایستی آپدیت گردد.برای آپدیت نرم افزار به آدرس زیر مراجعه کرده و فایل را پس از دانلود نصب نمایید.
http://www8.garmin.com/support/mappingsw.jsp

تازه كار گفت...

ضمن تشكر مي خواستم عرض كنم ايكاش به تاريخ صعود (فصل برداشت مسير) نيز اشاره مي شد. بعضا مسيرهاي تابستاني در زمستان قابل دسترس نبوده يا خطرناك مي شوند و اگر كسي با اتكا به اين فايلها اقدام به طراحي مسير و اجراي برنامه اي بكنه ممكنه توي دردسر بيوفته.

harvard گفت...

سلام به همگی ، از فایل ها خیلی خیلی زیاد لذت بردم ، من مدتی هستش که دنبال gps قله شاه مغلم می گردم اگه دارید بزارید روی سایت . مرسی

کارن مک گفت...

درود و عرض ادب خدمت دوستان . یکی از همنوردان نقشه شاه معلم رو میخواستن بنده به زودی هر 2 مسیر اصلی شاه معلم رو براشون سند میکنم .
تقریبا تا انتهای تابستون نقسه های کوههای گیلان رو به صورت استاندارد و فنی برای فصول مختلف آماده میکنم . و در اختیار دوستان همنوردم خواهم گذاشت . دوست عزیزی که نقشه شاه معلم رو می خواستن لطفا به این آدرس یک ایمیل ارسال کنند تا بنده بنده نقشه کوههای منطقه ماسوله رو براشون سند کنم . dr.karen.mak@gamil.com

ناشناس گفت...

سلام . یکی از دوستان یک سئوال داشتن که بنده نتونستم ایشون رو قانع کنم ؟؟: چگونه در جی پی اس گارمین ویستا اچ سی ایکس . میتوان نقشه ها رو از هم جدا کرد منظور : هر بار که یک مسیر جدید رو استارت میکنن نقسه از نقشه های دیگه مجزا نمیشه تمامی مراحل راهنما و هر چه که در توانم بود براشون توضیح دادم ولی باز به همین شکل بود . اگر امکانش هست توضیح بدید. متشکر

ناشناس گفت...

نرم افزار مپ سورس به صورت مستقیم بر روی جی پی اس نصب میگردد یا بر روی پی سی . نحوه نصب بر روی جی پی اس و طریقه کارکردش رو لطفا توضیح بدید