۹ خرداد ۱۳۸۸

طنز تلخ انتخابات

كوهپيمايي انتخاباتي در كنار كوه نوردان

كوهپيمايي عمومي طرفداران ... و ... صبح جمعه در مخمل كوه خرم آباد به دو روش متفاوت برگزار شد.

حال فكر كنيد اين كوهپيمائي در كنار حضور كوه نوردان و علاقمندان كوهستان صورت بگيره! با هم گزارش خنده دار ايرنا رو مي خونيم و در كنارش قياس مي كنيم ديدگاه كوه نوردان خرم آبادي رو با فعاليت دو رقيب انتخاباتي:


دراين كوهپيمايي كه با اطلاع رساني عمومي همراه بود،

طرفداران ... از ساعت شش صبح به سمت اين كوه حركت و طرفداران ... با يك ساعت تاخير و درساعت هفت صبح كوهپيمايي خود را آغاز كردند.

كوه نوردان خرم آبادي هم ساعت 8 صبح به سمت كوه پايه (مثلا دربند خرم آباد) حركت كردند و از طريق تله سيژ راهي كافه حاج عباد كوه مخمل شدند!


در ابتداي اين كوهپيمايي از طرف حاميان ...، يك جلد كتاب دعاي ندبه به همه كوهپيمايان داده شده اما حاميان ... موسوي درابتداي كوهپيمايي با شكلات و عكسي از نامزد مورد نظر خود كوهپيمايي را آغاز كردند.

كوه نوردان خرم آبادي هم با توزيع كيسه زباله ميان طرفداران رقباي انتخاباتي اونها رو به پاكيزه نگاه داشتن محيط كوهستان دعوت نمودند!


دراواسط اين مراسم طرفداران ... با گيتار و سردادن شعرهاي غربي و در دست داشتن پارچه‌هاي سبز به كوهپيمايي ادامه دادند و اين در حالي بود كه طرفداران ... سراسر مسير سه كيلومتري را با سردادن دعا و صلوات ادامه دادند.

و البته كوه نوردان خرم آبادي هم با جمع كردن زباله هاي اونها بجاي كوه نوردي اقدام به سردادن شعارهاي زيست محيطي كردند!


در پايان اين كوهپيمايي عمومي طرفداران ... در محلي معين و مشرف به شهر دعاي ندبه را برگزار كردند كه اين امر با استقبال عمومي كوهپيمايان مواجه شد.

طرفداران ... نيز كه اغلب دختران وپسران جوان بودند بدون توجه به مراسم دعاي ندبه از اين محل گذشتند و در محلي ديگر به گيتار نوازي و همخواني پرداختند.

طرفداران ... نيز پس از گيتار نوازي در كوههاي اطراف به صورت گروههاي جداگانه دختر و پسر به بحث‌هاي انتخاباتي پرداختند.

كوه نوردان خرم آبادي هم با ... خواندن طرفين و انزجار از آلوده شدن كوهستان توسط افراد بي كار و بي جائيكه كوه را محل سوء استفاده صنفي قرار داده بودند با كيسه هاي پر از زباله به خانه هايشان باز گشتند.


دهمين دوره انتخابات رياست جمهوري در ايران روز جمعه بيست و دوم خرداد ماه جاري برگزار مي‌شود.

و سنگ نوردان و كوه نوردان هم بي خيال همه اين .......از محيط كوهستان لذت برده، ساعت 10 شب و درست پس از پايان شيپور انتخابات به خانه باز خواهند گشت.

از همه اين حرفا گذشته بايد اشاره كرد به شيوه كثيف خبرگزاري ايرنا براي خراب كردن رقباي انتخاباتي رئيس جمهور بر سر كار و تلاش هاي جهت دار آنها در خراب كردن رقيب. در اين راه فكر كنيد طرفداران اين دو رقيب هفته آينده براي شنا به يكي از استخرهاي شهراشون برن و قصد تبليغ داشته باشن! چه گزارشي ميزنه ايرنا هفته ديگه!؟


منبع:

http://www2.irna.ir


۲ نظر:

Behnam Kakavand گفت...

سلام آقای زارعی

چقدر خندیدم، مخصوصاً با تصور شنا رفتن رقبا

عالی بود

وحید اشرفی گفت...

سلام. ترکیب خبر و نقطه نظرتان بسیار جالب بود. مخصوصا رنگ های مورد استفاده برای متن خبر! هم خنده دار است و هم مایه تاسف. از ورزشها فقط همین کوهنوردی مانده بود که سیاسی شود و شد!!